نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6875
-
الف
+

ماجرای اختلاف بازیگران مشهور فلم «سریع و خشن»

«وین دیزل» بازیگر و تهیه کننده فلم های «سریع و خشن» در یک مصاحبه از دلایل اختلاف با «دواین جانسون» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «وین دیزل» بازیگر و تهیه کننده مجموعه فلم های «سریع و خشن» در یک مصاحبه از دلایل اختلاف ایجاد شده میان او و «دواین جانسون» گفت.

«وین دیزل» که بیشتر برای نقش آفرینی و تهیه کنندگی فلم های اکشن «سریع و خشن» شناخته شده است، به گفته خودش درباره همکاری خود با «دواین جانسون» رویکرد سختگیرانه ای داشته تا در نهایت نقش مورد نظر آنها برای شخصیت «لوک هاب» شکل بگیرد.

«دیزل» معتقد است که مخاطبان با پیش فرض ذهنی از «دواین جانسون» به عنوان یک کشتی گیر به سینما می آیند. به گفته وی، همه تلاش ها در فلم «سریع و خشن» به این دلیل بوده که مخاطبان شخصیتی غیر از شخصیت همیشگی از «دواین جانسون» را در فلم ببینند که همین موضوع باعث شد تا با او مشاجره لفظی داشته باشم.

در حالی که این دو ستاره سینمای اکشن ظاهرا صلح کردند و «دواین جانسون» در یک پست اینستاگرامی برای فلم «هابز و شاو»، «وین دیزل» را برادر خطاب کرد از او تشکر کرد، اما گفته می شود اختلاف این دو در سال ۲۰۱۷ در اوج بوده است و تور تبلیغاتی فلم «سرنوشت خشمگین» را نیز در سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر خود قرار داده بود. 

گفتنی است «دواین جانسون» از سال ۲۰۱۱ در قسمت های پنجم، ششم و هفتم «سریع و خشن»، «سرنوشت خشمگین» و همچنین فلم «هابز و شاو» به عنوان دنباله غیر مستقیم از مجموعه «سریع و خشن» نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دو ستاره سینمایی به جمع بازیگران «سریع و خشن۹» پیوستند

جان سینا به بازیگران فلم سینمایی «سریع و خشن ۹» پیوست

نسخه جدید سری فلم «سریع و خشن» رقیبی جدی برای «انتقام جویان»؟

فلم زندگی «دواین جانسون» کشتی کج حرفوی ساخته می شود

زندگی «دواین جانسون» روی پرده سینما

نقشی که «تام کروز» از «دواین جانسون» ربود!

«سریع و خشن» به خط پایان رسید

«سریع و خشن ۹» در راه جشنواره کن

ع ا

نظر شما
ارسال نظر